Dagen idag

Nu får vi se om jag trivs med den här sortens kommentarer… men jag kör igång 😉

Idag har jag:
Vaknat upp, sagt hej då till Linnea, käkat frukost, satt mig vid datorn i morgonrocken, fastnat en stund på Compis (www.skuss.se), lånat e-boken ”Doktor Glas” av Hjalmar Söderberg, läst den lite, skaffat mig den här bloggen.

Aktuellt: Jobbar med konfirmander, börjar imorrn igen. Sen bär det av på läger på Fredag 😀
Allt går bra, bara man kör på mottot:

”Det här var bra!”

En vecka i mörka småland! För övrigt är jag sjuk, hostig och dan…
Sommarlov från Rudbecksskolan i Sollentuna.
Sista helt lediga dagen idag, fram till den 3 juli. En soft dag att slappna av på.
Kanske ser jag ”Människor i Solen” av Jonas Gardell ikväll på parkteatern.

Det var allt så länge, Agur!

Kommentera

