Just det, en presentation…

…Kanske vore på sin plats?
Så här är det:

Jag heter Joakim Holmström, är 17 (och ska sjunga… bä bä vita lam… Nevermind, ett gammalt barnprogram).

Jag gillar:
Svenska Kyrkans Unga, där jag sitter med som ledamot i Distriktsstyrelsen för Stockholms Stift
Svenska Kyrkan, Där jag hänger mycket och jobbar med konfirmander och mycket annat.
Musik,
Jag spelar gitarr hyfsat och piano sådär. Sjunger gör jag gärna, men hellre än bra.
Mat, För det är ju så gott, eller hur?
Foto, för att jag älskar att kunna avbilda något grafiskt, vilket jag är kass på med penna och papper (eller akvarell, olja… etc.)

Copyright-tjafs:
Lika bra att säga det på en gång, alla foton här är Copyright mig, där ej annat anges. Detta till höger, till exempel, har Felix Cau tagit. Det betyder att det INTE är ok att låna bilder hur som helst. Fråga först, så får du nog tillstånd 🙂

Allez?
Jo, det var nog det viktigaste, kommentera posten om du vill veta nåt mer 🙂

Kommentera

