Back to work!

Måndag och dags för att jobba igen. Duschar för länge och kommer lite, lite för sent till ledarsamlingen igen.. Inte så bra, va? Imorrn ska jag åka dit tidigare 😀

Konf
Jobbar med våra härliga konfirmander halva dan, en sån supergrupp vi har, alltså!

Post-konf
Efter konfen börjar vi (Jag, Ante och Fia) att fixa med det som ska bli symbolerna.. Lite mer om dem senare, konfirmanderna kanske läser 😉
Detta tar oss i alla fall en massa tid, så vid åker och äter lunch(?) vid tre. På Donken, nere i Rondellen. Sen jobbade vi vidare med det, sen gick jag hem alldeles nyss..

Hem
Nu återstår att lära mig en låt på gitarren, för att kunna spela med Fia senare. Och att fira pappa förstås , som blir 45 idag! Hurra för honom!

Min förkylning har nästan släppt…

En reaktion till “Back to work!”

Kommentera

