Hänt Extra!


Idag är jag seg, igen. Hostan fortsätter och jag är trött. Dagen hittils:

Konf:
Gick väl ganska bra, det blir kul att åka på läger snart.

Post-konf:
När jag kom hem från konf.-jobbet idag så tog jag in posten, däribland mina betyg och en hänt extra. Mamma prenumererar på en tidning i stort sett fylld med skräp, det är ju välbekant att skvallerpressen inte bryr sig om vare sig kvalitet eller källkritik.

Betygen: ds Jag blev väldigt överraskad över VG i idrott! Jag.. Vg i idrott? Nej, skulle inte tro det. Men det är sant. Klad jocke!

Hänt extra: Big Brother-Jessica viker ut sig:

”jag vill bli en förebild för unga tjejer”.

Ok, de har säkert medvetet vinklat och missuppfattat det så.. Citatet kan vara från ett helt annat sammanhang, men så framställs det inte…

Nu: Ska jag träna midsommarlåtar och surfa lite till.

Ikväll: Spelar Sverige fotboll och det får man ju inte missa. kl 21: Swe – Eng.
Sverige vinner matchen med 1-0, tror jag.
Innan dess ska jag till läkaren för min hosta….

ps. Här är Linnea, min älskade flickvän! (något gammal bild, postar fler senare) ds.

Kommentera

