bytt design

Eftersom jag använder nya blogger beta, hade jag måst att byta design (bara för att använda död svenska) på min blogg.
En lite fräckare, ännu mera lime-grön variant är det nu som gäller. Förhoppningsvis utan mitt gamla problem med bilder som inte ville vara där jag ville.
Den gröna färgen (ganska ljusgrön, dock) är också ett litet erkännande av det folk har börjat säga till mig: Jag är nog miljöpartist 😀 besök mp.se och se vad de tycker…

Gonatt!

ps. Jakop Dalunde är min nuvarande bloggfavorit, med en mycket politisk (grön) blogg. ds.

EDIT: kl. 00:10, 3 september: Nu är jag färdig med nya designen och har satt etiketter på alla gamla poster. Bara att klicka på någon etikett till höger (eller under en post) för att läsa om det ämnet. Jag är grymt nöjd med designen! Coolt blev det. Gonatt igen!

Kommentera

