Valet: Kluvenhet

Alliansen med moderaterna i spetsen tar hem valet, det är avgjort.
Personligen känner jag kluvenhet, eftersom jag inte gärna sett Persson som statsminister i 4 år till, men ändå inte vill ha borgelig regering.
Mer inflytande åt MP hade varit idealt.
Nu får vi se vilka skillnader som blir tydliga för min del.
Skönt att persson avgår. Det behövde sossarna.

4 reaktioner till “Valet: Kluvenhet”

  1. Jamen precis. Jag tror det var många som inte röstade på S för att slippa presson. (jag röstade MP i alla fall).
    Aja, MP fich 54% i vårt skolval, skönt att några i alla all har rätt prioriteringar 😉

Kommentera

