En paus…

Jag har stressat för mycket på sistone. Idag tog det emot på riktigt, jag gick aldrig till skolan. Sjuk, måste ordna upp mitt liv. eller nåt i den stilen. Linnea kom hit. Det var jättetrevligt. Snart är jag beredd att ta nya tag. Ibland måste man stanna upp och tänka efter. Nu har jag gjort det. Dags att lugna ner mig en aning.

Kändes det oorganiserat att läsa inlägget? då kanske du förstår något om hur det känns att vara mig nu 😉

2 reaktioner till “En paus…”

  1. Det är jätte bra att du tar det lugnt lite, hälsan kommer förre allt annat!

    stress kan leda till fustration som kan leda till aggression and so on xD

Kommentera

