Jul & Nyår

Har inte skrivit på länge. Nåväl… Läget är såhär: Julafton förflöt på en mängd olika ställen, eftersom jag följde med Linnea både hit och dit. Egentligen hade jag väl en jul som alla andra. Julskinka, Kalle Anka och julklappar.

Hur som haver, nu är jag i alla fall i leksand, dalarna och firar nyår tillsammans med Linneas släkt. Vi är elva personer i ett STORT hus mitt i centrala Leksand. Ingen snö här heller. Det finns inte mer snö här än i stockholm. Ganska underligt faktiskt, med tanke på att jag har åkt tåg i flera timmar för att komma hit 😉

Välkomna det nya året och fira tillsammans med era nära och kära.
Pax vobiscum.

Kommentera

