En ny glädjekälla

Jag älskar bilder. Jag älskar foto som konst, reportage & livsstil.
Jag hittade för länge sedan en uppladdningssida på internet, flickr.com
De senaste dagarna har jag börjat älska Flickr. Det här låter säkert som viral marknadsföring, men det är det inte. Bildälskare från hela världen samlas på detta ställe, där de kan visa, kommentera och kategorisera bilder på många sätt. Gå med du också! Du får ha 200 bilder som gratismedlem, men för mindre än 200:-/år får du riktigt schyssta villkor (2gb uppladdning i månaden, obegränsat lagringsutrymme). Det är i alla fall min senaste glädjekälla. Bilder, bilder, bilder!
Kika gärna in på mina bilder där.
Sandra har också ett gäng riktigt fina bilder där.

För övrigt så älskar jag Linnea också. Hon har en blogg, som jag kallar mysbloggen.
Puss på dig, älskling. Jag saknar dig också.

En reaktion till “En ny glädjekälla”

  1. Ja.. bilder är härligt. Själv nöjer jag mig med att slänga upp några på bloggen då och då. Tack för reklamen för mig;) Det var gulligt. Pussar

Kommentera

