Johanna filosoferar

Min klasskompis från Fred och Konflikt på Rudbeck har en blogg, som jag just upptäckte.
Jag har klamrat mig fast vid första postens första ord:

Det är alldeles för höga förväntningar på första inlägget i en blogg. Det är ungefär som nyårsafton eller det första sexet; det ska vara roligt, det ska vara bra, det ska vara djupt och meningsfullt.
I say fuck that.
Nyårsafton är överskattat och sex blir bättre med tiden. Och det här är bara en blogg.


Spring till egoisweak.blogspot.com och läs!

En reaktion till “Johanna filosoferar”

  1. Oh, ett helt inlägg dedikerat till mig 😀 Blir så hedrad, och jo, snodde rubriken från FOK-häftet, gillade den. Hur gick debatten idag? 😛 Hade promo för Litterär gestaltning då, men det kom ändå ingen.

Kommentera

