lull-lull, krims-krams och en kväll på cafét

Idag var jag i stan. Där testkörde jag nya Windows Vista (som vi ska få, när jag bråkat klart med supporten). Måste säga att jag bara älskar allt grafiskt krims-krams och alla lull-lull effekter! nåväl, efter det begav jag mig till Teåtro för att vara social och fika lite. Där var också min fina flickvän Linnea och en massa folk.
Det var en lagom resumé av kvällens händelser. Hur illustrerar man det här då?
Så här:

Nån som vet vad det här handlar om??

UPPDATERING: Som Linnea redan skrivit i kommentarerna så var det reklam för SJ:s X2000-rabatt (länkat till Sandra)
Så var det med det.

2 reaktioner till “lull-lull, krims-krams och en kväll på cafét”

Kommentera

