skolexempel på hur man INTE ska göra

demir.blogg.se är en samling av privata händelser (många grova saker, som jag inte tror att de vill delge t. ex. sina föräldrar) bland ett gäng 15-18åringar. Kul för dem att hitta detta om fem år? Eller ännu bättre, om deras framtida pojk-/flickvänner, familjer, arbetskamrater, etc.. Läs och sörj över en död integritet. Och glädjs över att ni inte är omnämnda.
—-
UPPDATERERAT 9 APRIL: Tack för kommentarerna, det är alltid kul att folk tycker något. Synd bara att ni inte kan hålla er till saken, utan måste ta till skällsord. Jag föredrar en saklig debatt.
Angående att jag ”inte har några läsare”, som ni uttryckte det; Jag har hellre en läsare av min blogg som den är nu, än hundra av en blogg som förnedrar personer.
Frid över er.

6 reaktioner till “skolexempel på hur man INTE ska göra”

  1. Hahaha , jag har ingen aning om vem du är och varför du bryr dig om min blogg.Det är en blogg för en kompiskrets, de som blir omnämnda skrattar själva åt det.Det måste vara hårt att inte ha några läsare?

  2. Skoj att ni bemödat er med att kommentera och söka upp den här posten. En dag inser ni era misstag av att vara uthängda på nätet. Idag verkar ni inte förstå det. Rena förolämpningar har ni ingenting för. Den är omogen som inte kan argumentera sakligt och lägga personangreppen åt sidan.

  3. Lilla söta du, jag förstår att du är sotis på grymt heta Demir och vill sno åt dig lite uppmärksamhet genom att kritisera hans blogg men… Tyvärr gullet, livet är hårt. Din blogg suger 🙂Puzz!

  4. Hej Johan ! Ja lite kommentarer har du ju, så va nöjd med dem du får?Jag googlade min egen blogg det var så jag hittade din..Läs den inte om du tar illa upp, alla som är medskrivna är inom min kompiskrets och mina läsare tycker det är väldigt roligt, De som inte vill bli uthängda blir det inte 🙂

Kommentera

