Död blogg?

Hej på er. Om det nu är någon kvar där ute.
DEn här bloggen har sakta dött ut. Det var nog meningen att det skulle bli så. Jag har provat bloggosfären som uttryckssätt. Det passade kanske inte mig. Eller för att säga det på ett annat sätt: Bloggen saknade syfte. Tack till er som läst.

Det kan hända att jag fortsätter att lägga in några kloka ord eller bilder i framtiden också, men räkna inte med någon kontinuitet.

För den som är intresserad finns jag på en mängd ställen på nätet.
på min flickr hittar ni det senaste ur mitt liv som jag fotograferat.
Jag finns också på helgon.net, MSN och diverse andra kanaler. Vill du komma i kontakt med mig så mejla gärna joakim.holmstrom SNABEL-A gmail.com

Då så. Nu är det avklarat. Nu ska jag ut i den riktiga världen och leva. Gör det du också.

Pax Vobiscum
/Jocke

2 reaktioner till “Död blogg?”

Kommentera

