Melissa Horn

Jag har just upptäckt en fantastisk artist. Det här kommer låta som det mest betalda inlägget nånsin, men tror du på allvar att jag får pengar för den här lilla bloggen? 😉

Hon heter Melissa Horn och släpper skiva på valborg. Jag snubblade över allt på Winnerbäcks hemsida, eftersom hon gör en duett med honom på plattan. Lyssna på myspace (välj ”Som jag hade dig förut”).

Jag älskar hennes röst och stämningen i musiken. I väntan på albumsläppet kan man lyssna på titelspåret långa nätter och låtarna en famn för mig och New York på Youtube.

Att jag tycker om henne kan ju knappast vara någon slump, eftersom hon på sin hemsida anger Winnerbäck som favoritartist 😉

Linnea kommer att göra stan (snarare Väsby) ikväll med sina gamla klasskompisar, så jag sitter här ensam och diggar. Jag ser fram emot en lugn vårkväll 🙂

Lämna en kommentar