Frånvaro

Medan jag försummat bloggen har följande hänt:

Bra grejer:

  • Jag och Linnea har varit i Alanya, Turkiet en vecka.
  • Barack Obama har äntligen blivit demokraternas kandidat i USA:s presidentvalskampanj.
  • Jag har börjat med sommarens konfirmationsarbete

Dåliga grejer:

  • Riksdagen är på väg att rösta igenom FRA-lagen, den största kränkningen av integriteten i modern tid (de Gröna, som jag är medlem i, är det enda parti som säger solklart nej till detta.)
  • Jag är inte helt klar med vad jag ska göra efter den 29e augusti.
Kommentera

